Σελίδες

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Πως ξεκίνησαν όλα - Μέρος Πρώτο

Όπως ανέφερα και στην προηγούμενη ανάρτηση, μέχρι πριν 2 μήνες περίπου, εγώ και το πλέξιμο ήμασταν εντελώς άγνωστοι.
Σερφάροντας στο διαδίκτυο κι ενώ ταυτόχρονα με είχε κυριεύσει, άνευ λόγου και αιτίας, η επιθυμία της δημιουργίας, ανακάλυψα στο youtube διάφορα καταπληκτικά video με τις πιο απίθανες κατασκευές.
Ε, κάπου πήρε το μάτι μου και κάτι υπέροχες πλεκτές τσάντες π.χ. αυτή
 Αυτό ήταν!!! Έπρεπε οπωσδήποτε να φτιάξω κι εγώ μια. Συνεπώς έπρεπε να μάθω να πλέκω. 
Χαχαχαχχαχαχα. 
Ξυπνούσα λοιπόν πρωί πρωί (πριν ξυπνήσει το καμάρι μου), έφτιαχνα μια γενναία δόση καφέ 
και ξεφύλλιζα τις διαδικτυακές σελίδες, με σκοπό να ανακαλύψω τα μυστικά του πλεξίματος, κυρίως με βελονάκι. 
Το ίδιο σκηνικό επαναλαμβανόταν και το βράδυ (μόλις κοιμόταν η Στεφανία μου), μόνο που άλλαζε το είδος του ροφήματος. 
Γρήγορα κατάλαβα, ότι με μερικές απλές (χμ....) κινήσεις, μπορείς να φτιάξεις υπέροχα πράγματα - από τσιμπιδάκια μέχρι κουβέρτες - αρκεί να έχεις όρεξη, υπομονή, φαντασία, νήμα και βελονάκι. 
Η επόμενη κίνησή μου, ήταν να πάω για ψώνια. Πήγα λοιπόν σε ένα κεντρικό κατάστημα στην Ευαγγελιστρίας κι εκεί μια εξυπηρετικότατη κυρία με βοήθησε να διαλέξω το νήμα που χρειαζόταν για την τσάντα που ήθελα να φτιάξω και το κατάλληλο βελονάκι. 
Αφού πλέον είχα όλα όσα χρειάζονται για να αρχίσω, προσπάθησα, γεμάτη ενθουσιασμό, να πλέξω την πρώτη μου αλυσίδα, αλλά ..... τζίφος!!!
Το νήμα δεν ήταν συνεννοήσιμο, τα δάχτυλά μου δήλωσαν άγνοια και δεν μπορούσαν να το συγκρατήσουν μεταξύ τους και το βελονάκι παρακολουθούσε ατάραχο και γελούσε...

Συνεχίζεται............



12 σχόλια:

  1. Γεια σου πλεκτοκόριτσο... Γελάω γιατί μου θυμίζεις πολύ εμένα διότι δεν έχω και εγώ πολύ καιρό που ασχολούμαι με το πλέξιμο, και έχω πάθει κόλλημα! Καθώς και εγώ μαμά περιμένω να κοιμηθεί ο μικρός μου και ξεκινάω με τις ώρες...
    Ωστόσο θα ήθελα πολύ να γίνω μέλος σου, αλλά δεν υπάρχει στην σελίδα σου η επιλογή...
    Θα σε συμβούλευα να επισκεφτείς το blog της Λίνας http://horiseirmo.blogspot.gr/ μπορείς να την ρωτήσεις οποιαδήποτε απορία σου περί blog και να σου τις λύσει όλες! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σόφη. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη - είδες τι τραβάμε οι δόλιες οι μάνες?
      Η επιλογή στη σελίδα δεν υπάρχει γιατί απλά , δεν ξέρω πως να τη βάλω.
      Θα απευθυνθώ οπωσδήποτε στην Λίνα και σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια - έχω πολλές απορίες και δεν ήξερα που να απευθυνθώ. Χίλια ευχαριστώ.
      Καλό βράδυ και καλό πλέξιμο (είναι η κατάλληλη ώρα για μωρομάνες!!! Χιχιχιχιχι)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου και καλή αρχή στην μπλογκογειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα loveinhome. Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και για την επίσκεψη. Μόλις είδα το σχόλιό σου και της Σόφης από πάνω, καταχάρηκα. Είστε οι πρώτες μου επισκέπτριες εκτός από την κολλητή μου που μου ευχήθηκε ανώνυμα στην πρώτη ανάρτηση.
      Τελικά το blogging μου αρέσει όλο και πιο πολύ.
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, Άννα! Καλωσόρισες στη γειτονιά και καλώς σε βρίσκω! Ανυπομονώ να δω τη συνέχεια της ανάρτησής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι! Επισήμως είμαι η πρώτη σου αναγνώστρια! Άντε, ελπίζω να σου φέρω γούρι!

      Διαγραφή
    2. Είσαι γουρλού το νιώθω!!! Ευχαριστώωωωω

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή εύχομαι και περιμένουμε την συνεχεια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι. Σύντομα στις οθόνες σας...... Χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Καλώς όρισες Άννα!Καλή αρχή και καλές πλεκτοδημιουργίες!Περιμένουμε και την συνέχεια φυσικά!
    Να σου ζήσει το Στεφανάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνέχεια μόλις δημοσιεύτηκε. Ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή. Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  6. Η τσάντα μου φαίνεται δύσκολη. Ξεκινάς κι εσύ απ' τα βαθιά βρε παιδί μου. Εγώ ξεκίνησα με κασκόλ. Έχω γεμίσει το σπίτι κασκόλ. Όλα τα χρώματα και όλα τα σχέδια !
    Πριν ένα μήνα η κόρη μου μου ζήτησε να της φτιάξω αυτά: http://mochimochiland.com/2011/04/free-pattern-tiny-baby-bunnies/
    Αγόρασα αμέσως τα υλικά αλλά δεν τα κατάφερα να ξεκινήσω μου γλυστρούσαν οι βελόνες και τα παράτησα προς το παρόν.
    Τώρα μ' έβαλες ιδέες. Ίσως να ξαναπροσπαθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή