Σελίδες

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Πως ξεκίνησαν όλα - Μέρος Δεύτερο

Εχμμμ....Γχουχ!Γκουχ! Καλησπέρα σας. 

Πριν προχωρήσω στη συνέχεια της ιστορίας, θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά, για τη συμμετοχή σας στη γωνίτσα μου (ε, αφού έχω blogοσπιτάκι σε blogογειτονιά, να μην είναι γωνία?). 
Έφτιαξα και μερικά πασχαλινά κουλουράκια, για να τσιμπολογάτε όσο διαβάζετε την ανάρτηση. 


.... Όσο κι αν προσπαθούσα εκείνο το βράδυ, δεν κατάφερα τίποτα εκτός από την αρχική θηλειά και να κάνω τα νεύρα μου κρόσια. Απογοητεύτηκα λίγο, είναι η αλήθεια αλλά δεν το έβαλα κάτω. 
Αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια. 

Το επόμενο πρωί, εκτός από το κινητό μου και τα κλειδιά μου, μέσα στην τσάντα μου βολεύτηκαν το νήμα και το βελονάκι. 
Συναντήθηκα με τη φίλη και συνάδελφο Μαίρη, η οποία είναι έμπειρη πλέχτρα και μου έδειξε μερικά βασικά πράγματα, όπως πως να κρατάω το βελονάκι (σαν πηρούνι), πως να κρατάω το νήμα (δεν μπορώ να το περιγράψω με λέξεις), να φτιάχνω αλυσιδάκια και πως γίνεται ένα ποδαράκι. 

Ο εγκέφαλός μου, μου ανακοίνωσε ότι δεν μπορούσε να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες και το μάθημα τελείωσε, άρχισε όμως το πρώτο μου πλεκτό (ένα πορτοφολάκι). 

Ακόμα και μετά το μάθημα, ζοριζόμουν αρκετά και έπλεκα με ρυθμούς χελώνας, το σημαντικό όμως είναι ότι έπλεκα!!!!!
Σιγά σιγά, βρήκα το δικό μου τρόπο να κρατάω το βελονάκι (σαν μαχαίρι), το νήμα βρήκε το δικό του τρόπο να κουρνιάζει στα δάχτυλά μου και η χελώνα ανέβασε ελαφρώς ταχύτητα. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ 

1. Αν τα βιντεάκια, τα σχεδιαγράμματα και οι αναλυτικές οδηγίες σας φαίνονται κινέζικα, βρείτε κάποιον γνωστό να σας δείξει μερικά απλά βήματα και μετά εξασκηθείτε και με τη βοήθεια του διαδικτύου. Είναι πιο εύκολο έτσι. 
2. Στην αρχή θα δυσκολευτείτε (άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο), αλλά μην τα παρατήσετε. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, θα εξοικειωθείτε με τη διαδικασία, η οποία είναι αφάνταστα  χαλαρωτική και διασκεδαστική. 

Εξάλλου, μόνο όταν αγγίξεις κάτι, αυτό σου αποκαλύπτεται πραγματικά. 

Να περνάτε καλά.

16 σχόλια:

  1. Νόστιμα φαίνονται τα κουλουράκια σου! Σε ευχαριστούμε...
    Έτσι ακριβώς είναι, λίγο κάποιος να σου δείξει στην αρχή και μετά βρίσκεις και μαθαίνεις με τους δικούς σου τρόπους... Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ εγώ δεν βολεύομαι να το κρατάω σαν μαχαίρι! Έχω ξετινάξει το περίπτερο από τα περιοδικά, το διαδίκτυο από τα βιντεάκια και τις οδηγίες και μπορώ να πω τα πάω καλά! Μωρέ, βελονάκια, νήματα, οδηγίες βρίσκουμε! Χρόνο να πλέξω δεν βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό ξαναπέστο. Προσπάθησε το βράδυ, είναι η καλύτερη ώρα.
      Καλό Πάσχα

      Διαγραφή
  3. Σαν πηρούνι ή μολύβι είναι πιο κομψό αλλά σαν μαχαίρι πλέκεις πιο γρήγορα. Υπομονή κορίτσια... η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα. Αν μπορώ να βοηθήσω δείτε
    http://e-crochet.blogspot.gr/2012/01/blog-post_2866.html
    καθώς και τα υπόλοιπα "Μαθήματα" (καρτέλα στην κορυφή της σελίδας).
    Αννούλα, καλό θα ήταν να βάλεις μια φωτο ή σύμβολο στο προφίλ του blogger για να εμφανίζεσαι τα πρόσφατα μέλη. Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε.
    Καλό μήνα και Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Τα μαθήματά σου είναι "Ευαγγέλιο" για εμάς τους αρχάριους και έχεις δίκιο - χρειάζεται υπομονή κι επιμονή, αλλά το αποτέλεσμα δικαιώνει την προσπάθεια.
      Καλό Πάσχα

      Διαγραφή
  4. Χρόνια ολόκληρα έβλεπα την μαμά μου να πλέκει. Έπλεκε τα πάντα. Εγώ δεν έμαθα να πλέκω εκτός από μια φορά που έκατσα και μου έδειξε πως να πλέξω ένα κασκόλ. Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια. Η μαμά μου "έφυγε". Εγώ επιχείρησα να πλέξω πριν δυό χρόνια. Έπιασα τις βελόνες και ως εκ θαύματος ήξερα να πλέκω! Τα βασικά βέβαια. Η συνέχεια ήρθε από το internet και το youtube.
    Θα σε παρακολουθώ γιατί μ αρέσει το πλέξιμο. Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέγκυ καλημέρα. Τελικά και το πλέξιμο είναι σαν το ποδήλατο. Αν το μάθεις, όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν το ξεχνάς.

      Θα σε παρακολουθώ κι εγώ στο καινούριο σου blogοσπιτάκι. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Άννα ή μάλλον γεια σου Πλεχτοκόριτσο! Καλώς ήρθες στην μπλογκογειτονιά και καλώς σε βρήκα. Ο λαός μας λέει: Δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω! Και εσύ σίγουρα ήθελες! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερούδια Gina. Ευχαριστώ για την θερμή υποδοχή. Ήθελα, ήθελα πολύ. Πόσο δίκιο έχει ο λαός!!! Πολλά φιλιά και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο πλεκτοκόριτσο, ωραίο όνομα, σου εύχομαι να πλέξεις πολλά και ωραία, και τα κουλουράκια σου νόστιμα φαίνονται πολλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις με τα χεράκια σου πλεκτοκόριτσο, έλα να πάρεις βραβειάκι από το σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις με τα χεράκια σου πλεκτοκόριτσο, έλα να πάρεις βραβειάκι από το σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλώς σε βρίσκω Αννα ελπίζω να τα λέμε. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα Άννα μου στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!Εύχομαι στο μέλλον να δούμε πολύ όμορφα πράγματα από σένα!!!Με υπομονή και επιμονή θα καταφέρεις τα πάντα!!!Μην τα παρατάς ποτέ με ότι κι αν καταπιαστείς!!!Φιλάκια!!!Σε περιμένω στο σπιτάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή