Σελίδες

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Πλεκτοκόριτσο σε δράση - Καλοκαιρινό τσαντάκι

Προσπαθώντας να εξοικειωθώ με το βελονάκι, σκέφτηκα να πλέξω κάτι μικρό (π.χ. πορτοφολάκι), χρησιμοποιώντας μια μόνο βασική πλέξη και συγκεκριμένα το "ποδαράκι" (ή treble crochet αγγλιστί ή double crochet αμερικανιστί). 
Ένα βράδυ λοιπόν, στρογγυλοκάθισα στον καναπέ και συνέχισα το δείγμα που μου είχε φτιάξει η έμπειρη στο πλέξιμο, φίλη μου Μαίρη. Κουτσά στραβά, κατάφερα να τελειώσω δύο σειρούλες. Τι χαρά που δίνει το πλέξιμο τελικά!!!
Μετά από μερικά βράδια, φυσούσα στην κατασκευή "ποδαρακίων" και αποφάσισα να κάνω κάτι τολμηρό: ξήλωσα το πλεκτό μου και ξεκίνησα από την αρχή!!! (ναι, ναι και την αρχική αλυσίδα).  Τώρα πια έφτιαχνα ένα καλοκαιρινό τσαντάκι, ούτε μικρό ούτε μεγάλο, με αρκετά μακρύ λουράκι, από αυτά που χωράνε τα βασικά πράγματα (αν είστε απ' αυτές που κουβαλάνε την προίκα τους μαζί, δεν το συνιστώ).  
Χρησιμοποίησα βαμβακερό νήμα (το οποίο με δυσκόλεψε λιγάκι γιατί χωρίζανε οι κλωστές του) και χρειάστηκα 2,5 περίπου κουβάρια των 50γρ.  

Μετά από δύο εβδομάδες, περίπου, νυχτερινού πλεξίματος (είπαμε έχω και μικρό παιδί!), έφτιαξα ένα μεγάλο ορθογώνιο, που το δίπλωσα στα δύο και έτσι σχηματίστηκε το "σώμα" της τσαντούλας.  



Στο τελείωμα έκανα ένα σχέδιο που βρήκα εδώ και είναι ένα μάτσο ποδαράκια πιασμένα μαζί στην ίδια θηλειά. 


Για το λουράκι έβαλα 8 ποδαράκια στη σειρά κι άλλα 8 από πάνω κ.ο.κ. μέχρι που έγινε αρκετά μακρύ για το δικό μου γούστο. 



Να 'το λοιπόν το τσαντάκι μου το καλοκαιρινό, φτιαγμένο απ' τα χεράκια μου, ξάπλα στο τραπέζι του μπαλκονιού, 

 κι εδώ όρθιο, με το λουράκι του να κρέμεται όλο χάρη από τη μπαλκονόπορτα. 


Η συναρμολόγηση, η μπορντουρίτσα στο λουράκι και το διακοσμητικό λέλουδο, έγιναν από τη φίλη μου τη Μαιρούλα, την οποία ευχαριστώ πολύ και από εδώ. 




Κλείνω με ένα κοντινό πλάνο - δε χορταίνω να το κοιτάζω!!! (ψωνάραααααααααα)
Μπορεί να είναι απλό, αλλά είναι το πρώτο μου και καμαρώνω που κατάφερα να το φτιάξω. Σας φιλώ γλυκά και πάω να κοιμηθώ ευτυχισμένη. 

Να περνάτε καλά. 



14 σχόλια:

  1. ΑΧ!!!! ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ. Είναι πολύ όμορφο. και γω πέρσι που ξεκίνησα με τσαντάκια άρχισα. Και όταν θα σε βλέπουν κάτι στο δρόμο και θα σου λένε
    -Είναι πάλι μόδα? θυμάσαι? τις φτιάχναμε στο μάθημα των οικοκυρικών.
    Εσύ θα λες
    -Το μάθημα των οικοκυρικών ΔΕΝ το πρόλαβα στο σχολείο, την τσάντα την έφτιαξα ΜΟΝΗ μου και την ΧΑΙΡΟΜΑΙ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το μάθημα των οικοκυρικών δεν το πρόλαβα στο σχολείο ή το πρόλαβα και δεν θυμάμαι ότι το έκανα!!! Έχουν περάσει και τόσα χρόνια κι εγώ με το ζόρι θυμάμαι τι έφαγα χτες!!! (Πρέπει να το κοιτάξω αυτό).
      Χαίρομαι που σου άρεσε το τσαντάκι μου. Έχω φτιάξει άλλα 2 χεχεχεχεχε. Φιλιάααα

      Διαγραφή
  2. Μπράβο πολύ όμορφο το τσαντάκι σου!!!Εγώ το πρώτο πλεκτό που έκανα ήταν σκουφάκι και μόλις το τελείωσα το φορούσα παντού παρ' όλο που ήταν μέσα Μαρτίου και έκανε λίγη ζέστη!!!Πολύ ωραία η δαντελίτσα που έκανες στο τέλος!!!Από την αρχή στα βαριά ε?!?!Εγώ τώρα προσπαθώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δύσκολα μου φαίνονται τα σκουφάκια!!! Κι εγώ συνεχίζω τις προσπάθειες. Να δεις ότι σιγά σιγά, θα μπορούμε να φτιάχνουμε.... παπάδες!!!(πλεκτούς φυσικά)Χαχαχαχαχα. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Εννοείται!!!!!!Εγώ θέλω να μάθω να πλέκω μπλούζες με βελόνες γιατί κασκόλ και σκουφιά τα έχω εξαντλήσει!!! Που θα μας πάει θα τα καταφέρουμε!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφο το τσαντάκι σου, καλοφόρετο. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα Πλεχτοκόριτσο! 'Ομορφη τσάντα να την χαίρεσαι.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο. Καλοφόρετο. Μου άρεσε πολύ και τα χρώματα που έβαλες.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινιώ. Επέλεξα το λαδί, γιατί έχω πολλά ρούχα σε γήινες αποχρώσεις. Το μωβ είναι από νήμα που είχε περισσέψει από 1 κασκόλ που είχε φτιάξει η φίλη μου και ήρθε κι έδεσε. Πήρα μέρος και στο giveaway σου. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε κάτι τέτοιο. Μου έδωσες ιδέα - θα φτιάξω κι εγώ κάτι, να έχω να χαρίσω όταν και αν φτάσω στους 100 αναγνώστες. (μήπως να χαμηλώσω τον στόχο?)
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το λάτρεψα!τόσο όμορφο!και στο αγαπημένο μου χρώμα, λιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗΣ!!!!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ BLOG K AΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ http://plektaaristoyrgimata.blogspot.gr/ ΘΑ ΧΑΡΩ ΑΝ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Κ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ Κ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή