Σελίδες

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Κάνει κρύο, καιρός για χοντρό πουλόβερ

Εδώ και μερικές εβδομάδες έχω ξεκινήσει μαθήματα πλεξίματος με βελόνες, με την Δέσποινα από το "Κουβαράκι"
Η Δέσποινα λοιπόν με μύησε στα μυστικά του πλεξίματος με βελόνες, μου έδωσε οδηγίες και σκέφτηκα να αρχίσω το πρώτο μου πλεκτό με τη βοήθειά της. 


Ξεφυλλίζοντας τα δεκάδες περιοδικά από τη συλλογή της, επέλεξα το παρακάτω σχέδιο από το περιοδικό "ΕΚΕΙΝΗ" και συγκεκριμένα από το τεύχος Σεπτεμβρίου 2013. Εκτός από το ότι είναι πανέμορφο, για τα δικά μου γούστα, φαίνεται ζεστό και άνετο, είναι και εύκολο στο πλέξιμο, γιατί χρησιμοποιούνται μόνο οι βασικές πλέξεις (καλή και ανάποδη). 


Διάλεξα ένα χοντρούτσικο νήμα σε γήινους τόνους, πήρα και κάτι γκουμούτσες βελόνες Νο 12 και Νο 10 σύμφωνα με τις οδηγίες του σχεδίου, και με την βοήθεια της δασκάλας μου με πολύ γοργό ρυθμό έχω φτάσει σχεδόν στη μέση. 


Το σχέδιο προτείνει το πλέξιμο του πουλόβερ να γίνει μονοκόματο, αλλά τα μανίκια μπορούν να πλεχτούν ξεχωριστά και να ενωθούν με το υπόλοιπο στο τέλος. Εγώ διάλεξα τον δύσκολο τρόπο (τρομάρα μου) και το πλέκω μονοκόματο. 


Το πλεκτό, ξεκινάει από την πλάτη, με τις βελόνες Νο 12 και πλέκουμε καλή και ανάποδη. Για το δικό μου μέγεθος (small) και το νήμα που έχω διαλέξει, έριξα 35 πόντους. Το μέτρημα το έκανα χρησιμοποιώντας ώς δείγμα ένα παρόμοιο πουλόβερ στα μέτρα μου.  Στο ύψος περίπου που ξεκινάει το στήθος (όπως φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία), άλλαξα βελόνες (Νο 10) και έριξα 27 πόντους από την κάθε πλευρά για να σχηματιστούν τα μανίκια και συνεχίζω να πλέκω "φανταιζί" λάστιχο μέχρι να φτάσω στο ύψος της λαιμόκοψης, όπου θα κλείσω πόντους στο κέντρο για να τη σχηματίσω. 

Πλεονεκτήματα: 
  • Είναι εύκολο στην πλέξη. Στην αρχή μου φάνηκε κάπως παράξενο να πλέκω με τόσο μεγάλες βελόνες, αλλά συνήθισα πολύ γρήγορα. 
  • Είναι πολύ όμορφο και σίγουρα θα είναι πολύ ζεστό. Οι φωτογραφίες αδικούν το χρώμα γιατί είναι πιο γλυκό από αυτό που δείχνουν. 
  • Πλέκεται πολύ γρήγορα. Επειδή το νήμα είναι χοντρό, το πλεκτό παίρνει ύψος αμέσως. Έφτασα μέχρι τα μανίκια μέσα σε 1 απόγευμα. 

Μειονεκτήματα: 
  • Το νήμα τελειώνει πολύ γρήγορα. Μέχρι στιγμής έχω χρησιμοποιήσει 6 κουβάρια, οπότε βγαίνει λίγο ασύμφορο οικονομικά (αλλά αξίζει τον κόπο). 
  • Επειδή το πλέκω μονοκόματο, δυσκολεύομαι (αρκετά είναι η αλήθεια) στην πλέξη τόσο πολλών πόντων στην ίδια βελόνα και γι αυτό πρότεινα την εναλλακτική λύση. 

Δεν ξέρω τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσω ακόμα, αλλά με τη βοήθεια της Δέσποινας θα τα καταφέρω. 
Τα υπόλοιπα την επόμενη φορά. Μέχρι τότε..... 

Να περνάτε καλά.  

19 σχόλια:

  1. Κι εγώ περιμένω με αγωνία να δω το πουλόβερ σου!!!!! Είναι πραγματικά πολύ όμορφο και οι φωτογραφίες αδικούν το χρώμα. Δοκίμασε με καλό φως ημέρας γιατί και μένα μου έχουν αδικήσει πολλά πλεκτά όταν δεν είχα καλό φως. Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Καλή επιτυχία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις φωτογραφίες τις τράβηξα στο μπαλκόνι για περισσότερο φως, αλλά πάλι δεν έχουν βγει σωστά τα χρώματα. Τουλάχιστον να βγουν σωστά τα μέτρα, γιατί αλλιώς τη βάψαμε.
      Θα σου ρθω σύντομα για τη συνέχεια. Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  2. Αννα ένα παιχνίδι σε περιμένει να πάρεις πάσα στο μπλοκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πάρα πολυ ωραίο. Περιμένω να το δώ ολοκληρωμένο. Μπραβο σου που το τόλμησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευαγγελία. Εγώ να δεις πως περιμένω να το δω ολοκληρωμένο.
      Έρχομαι επίσκεψη από το blog σου για σουλάτσο. Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. Aννα πολυ ομορφο θα γινει χαλαλι ο κοπος και μπραβο στη δασκαλα σου, φιλακια, να το τελειωσεις να το φορεσεις και να φωτογραφισεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαιρούλα. Να είσαι καλά. Πλέκω όποτε βρω την ευκαιρία γιατί βιάζομαι κι εγώ να σας το δείξω φορεμένο χεχεχε

      Διαγραφή
  5. Είναι πιο δύσκολο το μονοκόμματο; Το περίμενα πιο εύκολο να σου πω την αλήθεια! Ωραία χρώματα διάλεξες!
    Επιτέλους ανέβασα ανάρτηση για το βραβείο που μου έδωσες!!! Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω να σου πω γιατί είναι το πρώτο μου οπότε δεν έχω άποψη. Πάντως οι πολλοί πόντοι στη βελόνα εμένα με δυσκολεύουν και καθυστ

      Διαγραφή
    2. ..... και καθυστερώ στο πλέξιμο. Ωραίες οι απαντήσεις σου στο βραβείο .

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η μπλούζα σου. Μπράβο και στις δυο σας και γρήγορα να την τελειώσεις! Έχω ένα βραβείο για σένα πέρνα όποτε θες από το blog μου για να ενημερωθείς σχετικά. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου και για το κοπλιμέντο και για το βραβείο. Θα περάσω στην πρώτη ευκαιρία.

      Διαγραφή
  7. geiasou plektokoritso
    poly orea i mplouza sou
    tha ithela na se rothso to nhma sou einai 50 h 100 grammaria?
    kai posa metra?apla thelo na xekinkso mia gia to gio mou kai thel na do an me symferei
    eyxaristo poly
    anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα ευχαριστώ για το σχόλιο. Το νήμα είναι 100gr και το μήκος 27 μέτρα. Αυτό που διάλεξα εγώ, έχει 4€ το κουβάρι και μέχρι να φτάσω στην λαιμόκοψη για το πίσω μέρος του πουλόβερ, έχω χρησιμοποιήσει 7,5 κουβάρια. Οικονομικά δεν συμφέρει γιατί θα μου πάει περίπου 60€ το κόστος και σε αντρικό, μάλλον θα χρειαστείς περισσότερα κουβάρια. Πάντως το δικό μου νήμα, είναι πολύ χοντρό. Μπορεί να βγεί το ίδιο σχέδιο και με λιγότερο χοντρά νήματα που είναι σίγουρα πιο οικονομικά.
      Ελπίζω να βοήθησα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ.
      Η αληθεια ειναι οτι ειναι ακριβο μαλλι με λιγα μετρα
      ειμαι και εγω φανατικη στο ειδος και μεχρι βουλγαρια εφτασα για πιο οικονομικα μαλλια.
      σε ευχαριστω ξανα και καλη συνεχεια
      Αννα

      Διαγραφή
  8. άντε! θα περιμένω κι εγώ! πολύ όμορφο το νήμα σου....πιστεύω πως θα γίνει υπέροχο! καλή συνέχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα!!!!!!
    Δείχνει πως θα γίνει πολύ όμορφη!!!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή