Σελίδες

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Το δώρο μου

Μπορεί να είναι μόνο μερικές φακές φυτεμένες μέσα σε ένα μικρό πήλινο δοχείο από γιαούρτι.... μπορεί να είναι άτσαλα βαμμένο...... μπορεί την ευχή να μην την έγραψε η ίδια .......  

Στην μαμά μου την καλή: "Χρόνια πολλά κι ένα φιλί"

Αλλά...........................


Οι φακές είναι φυτεμένες από τα χεράκια της............ το έχει χρωματίσει μόνη της..... με πολλή προσοχή και πολλή αγάπη!!!!! 

Είναι το δώρο της για μένα, τη μανουλίντα της, όπως συνηθίζει να με λέει. Το ετοίμασε με τη βοήθεια της δασκάλας της, στον παιδικό σταθμό και μου το έδωσε, γεμάτη χαρά, την Παρασκευή το μεσημέρι, όταν πήγα να την πάρω. 
Έλιωσα!!!!!  

Σήμερα γιορτάζω. Είμαι μαμά. Είμαι η μαμά της και είμαι τόσο χαρούμενη γι αυτό!

Εύχομαι χρόνια πολλά στη μαμά μου, σε όλες τις μαμάδες και σε όλα τα κορίτσια που προσπαθούν να γίνουν μανούλες, εύχομαι του χρόνου να γιορτάζουμε όλες μαζί. 

Να περνάτε καλά. 




1 σχόλιο: